گارانتی مدیران خودرو و گارانتی چری در نمایندگی ۳۵۰

۶ گام پذیرش و تحویل خودرو

2
3
4
5
6

توضیح مشکلات برای پذیرشگر توسط مشتری

مشتریان محترم با مراجعه به تعمیرگاه مدیران خودرو نمایندگی۳۵۰، ابتدا با توضیح مشکلات برای کارشناسان تعمیرگاه و پر کردن فرم مشخصات مربوط به خودرو می‌توانند کار پذیرش خودروی خود توسط تعمیرگاه را آغاز کنند. کارشناسان متخصص تعمیرگاه ابتدا به آنالیز و عیب‌یابی خودرو می‌پردازند؛ همین امر موجب می‌گردد بهترین راه برای تعمیر خودرو انتخاب شود. پذیرشگر خودرو پس از بررسی خودرو و کامل کردن لیست مشکلات تحت نظر متخصصین تعمیرگاه؛ مرحله پذیرش خودرو را نهایی می‌کند.

مجهزترین تعمیرگاه مدیران خودرو نمایندگی ۳۵۰ با استاندارد روز شرکت مدیران خودرو

گارانتی خودرو همیشه یکی از مهم‌ترین مسائلی بوده که به طرز چشم‌گیری مورد توجه خریدار خودرو قرار داشته است. نوع گارانتی خودرو، سرویس‌های دوره‌ای و به طور کل شرایط گارانتی همیشه برای یک خریدار خودرو حائز اهمیت بوده و تعهدات شرکت تولیدکننده خودرو نسبت به محصول خریداری شده توسط مشتری شامل مواردی از قبیل رفع ایرادات موجود بر محصول، تأمین قطعات، تعمیر و تعویض آن و بسیاری موارد دیگر تعیین کننده میزان اعتماد مخاطبین آن محصول می‌باشد. شرکت­های فعال در صنعت خودروسازی یا واردکنندگان خودرو؛ برای محصولات خود شرایط گارانتی­ متفاوتی ارائه می­دهند که قالبا دوره گارانتی محصولات آنها حداقل هشت ماهه و نهایتاً پنج ساله می­باشد. کمپانی مدیران خودرو اعلام داشته است که تمامی خودروهای برند ام وی ام (MVM) و چری (CHERY) از گارانتی شرکت مدیران خودرو و سرویس­های اولیه­ رایگان بهره‌مند بوده و خدمات گارانتی در تمامی نمایندگی­های رسمی این شرکت در سرتاسر ایران میسر می­باشد. خریداران خودروهای شرکت مدیران خودرو، در زمان خرید محصولات این کمپانی تعهداتی را به شکل کتبی در قالب گارانتی مدیران خودرو به صورت فیمابین امضا می‌کنند و نسبت به آن وظایفی را بر عهده می­گیرند. در سرویس اولیه،­ کمپانی مدیران خودرو هیچ­گونه هزینه­‌ای از مالک خودرو دریافت نمی­کند و تمامی قطعات استفاده شده و هزینه­ سرویس رایگان می­باشد. سرویس اولیه جهت جلب رضایت مشتری و همچنین انجام بازدید فنی خودرو و تمامی سیستم­های موجود اعم از سیستم­های الکترونیکی و یا الکتریکی، تعویض فیلتر، روغن موتور و غیره انجام می‌گیرد. بعد از سرویس اولیه‌ی خودروهای تحت گارانتی شرکت مدیران خودرو؛ سرویس­های دوره­ای درج شده در دفترچه راهنمای خودروها نیز در زمان­ مقرر و مشخص شده توسط نمایندگی­‌های رسمی شرکت مدیران خودرو به صورت دقیق انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر شرایط گارانتی خودروی خود می­توانید به نمایندگی­ مدیران خودرو کد 350 مراجعه نموده یا از طریق وب سایت این مجموعه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید . قواعد کلی گارانتی کمپانی مدیران خودرو

  • ارائه خدمات گارانتی فقط در نمایندگی‌های مجاز شرکت مدیران خودرو امکان‌پذیر می‌باشد.
  • کارت گارانتی خودرو را هنگام تحویل خودرو از نماینده فروش مدیران خودرو تحویل بگیرید و در زمان سرویس اولیه به نمایندگی مجاز ارائه نمایید.
  • طول دوره گارانتی محصولات برند ام وی ام MVM شامل خودروهایMVM 315 ، MVM X22، MVM X33 از لحاظ کیلومتری 60000 کیلومتر و زمانی 3 سال از تاریخ شروع گارانتی (هرکدام زودتر فرا برسد) می‌باشد.
  • طول دوره گارانتی خودرو MVM X55 از لحاظ کیلومتری 100,000 کیلومتر و زمانی 4 سال از تاریخ شروع گارانتی (هرکدام زودتر فرا برسد) می‌باشد.
  • طول دوره گارانتی محصولات برند چری Chery شامل آریزو 5، آریزو 6، تیگو 5 و تیگو 7 از لحاظ کیلومتری 150,000 کیلومتر و زمانی 5 سال از تاریخ شروع گارانتی (هر کدام زودتر فرا برسد) می‌باشد. زمان انجام سرویس اولیه حداکثر تا 5000 کیلومتر و یا 6 ماه از تاریخ شروع گارنتی (هر کدام زودتر فرا برسد) می‌باشد
  • انجام سرویس ادواری کلیه خودروهای ام وی ام و چری هر 10,000 کیلومتر می‌باشد. پس از انجام سرویس اولیه خودرو، هر زمان کیلومتر خودرو شما به 10,000 کیلومتر رسید می‌توانید جهت انجام سرویس دوره‌ای به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو مراجعه نمایید؛ بدین ترتیب می‌توانید در کیلومترهای 20هزار، 30هزار، 40هزار و همین‌طور به بالا جهت انجام سرویس‌های دوره‌ای بعدی به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید.
  • گارانتی خودرو با انجام سرویس اولیه معتبر است و تداوم آن با انجام سرویس‌های ادواری امکان پذیر است.
  • رنگ خودرو در صورت رعایت ضوابط موضوع دوران گارانتی به مدت 3 سال تحت پوشش گارانتی است.
  • هزینه کلیه تنظیمات، بازدیدها، رگلاژها، مواد مصرفی و مایعات سرویس‌های ادواری پس از سرویس اولیه، تحت پوشش تعهدات گارانتی نمی‌باشد.
  • تعویض و تعمیر قطعات معیوب منوط به ثبت مجوز و تایید کارشناسان گارانتی شرکت مدیران خودرو می‌باشد.
  • لاستیک در صورت وجود نقص فنی تا یکسال یا 40,000 کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) تحت پوشش گارانتی می‌باشد. استهلاک لاستیک که ناشی از استفاده از خودرو باشد مشمول شرایط گارانتی نمی‌باشد.
  • موارد خارج از پوشش گارانتی عبارتند از: تصادفات، استفاده نامناسب، استفاده در مسابقات، هرگونه تغییر در هر قسمت خودرو، خرابی ناشی از آتش‌سوزی و بلایای طبیعی، صدمات ناشی از قیرپاشی و نمک‌ریزی و عوامل بیرونی نظیر برخورد سنگ و شن با خودرو، خسارات ناشی از تعمیرات توسط تعمیرگاه غیر مجاز، قرار گرقتن در محیط نامناسب که باعث آسیب به خودرو گردد، جوشکاری، عدم انجام سرویس های ادواری، استهلاک عادی قطعات و …
  • فاسد شدن باتری خودرو بر اثر عدم استفاده به مدت طولانی سبب خارج شدن از گارانتی خواهد شد.
  • گارانتی لنت ترمز و شمع خودرو 3 ماه یا 5000 کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) می‌باشد.
  • گارانتی صفحه کلاج 6 ماه یا 5000 کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) می‌باشد.
  • گارانتی دیسک کلاچ، تسمه‌ها و لاستیک 12 ماه یا 40,000 کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) می‌باشد.
  • گارانتی باتری 12 ماه از تاریخ شروع گارانتی میباشد.
  • کاتالیست، کربن کنیسر و حسگر اکسیژن دارای 18 ماه یا 30,000 کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) گارانتی می‌باشد.
  • دستکاری در کیلومترشمار و تغییر مقدار کارکرد خودرو یا از کار انداختن کیلومترشمار سبب ابطال گارانتی خودرو خواهد شد.
  • خودروهایی که در سانحه و یا آتش سوزی خسارت کلی ببینند، پس از بازسازی از پوشش گارانتی خارج خواهند شد.
  • در صورت دو گانه سوز نمودن خودرو موارد سیستم تعلیق، سیستم ترمز، دسته سیم، مانیفولد هوای ورودی، موتور و ECU موتور از گارانتی خارج خواهد شد.